Helpdesk

Soms zijn het complexe storingen waardoor u niet verder kunt met uw werk. Sporadisch hebt u een helpdesk nodig omdat uw server is gecrasht. Maar veel vaker hebt u ogenschijnlijk eenvoudige vragen. Een computer die vastloopt. Een printer die weigert. Onbekende foutmeldingen. Haperende installaties. Het liefst zou u op dat moment een specialist hebben die met u meekeek en uw vraag direct beantwoordde. Dat kan. Bel VANESSEN ICT! De helpdeskmedewerkers zijn benieuwd waar zij u mee kunnen helpen!

Helpdesk voor alle ICT-problemen

De helpdesk van VANESSEN ICT wordt bemand door ervaren ICT-specialisten. Zij hebben veel kennis van bedrijfsnetwerken, hard- en software, beveiliging, besturingssystemen en uiteenlopende applicaties. Dat is precies de kennis die u nodig hebt bij een uitdaging, vraagstuk of storing op ICT-gebied.

Onze tip: neem contact op met onze helpdesk. Als klant van VANESSEN ICT is dat nu eenmaal het voordeel dat u hebt. U krijgt meteen een specialist aan de lijn die uw vraag beantwoordt of in behandeling neemt.

De voordelen van de helpdesk

De helpdesk van VANESSEN ICT heeft tal van voordelen:

  • Ervaren helpdeskmedewerkers met brede kennis
  • Direct een specialist aan de lijn
  • Snelle respons
  • Snelle oplossing dankzij beheer op afstand

De toegevoegde waarde voor u

Computers die het gewoon doen. Dat is wat uw medewerkers willen. Doet een computer het niet gewoon, dan levert dat vertraging op. Het werk ligt stil.  Als klant van VANESSEN ICT hoeft u geen energie te steken in de oplossing. U belt de helpdesk en het probleem wordt voor u opgelost. Het liefst zó dat herhaling uitgesloten is. Dát is de toegevoegde waarde van onze helpdesk.

Neem direct contact op
of bel ons: 0342 461695